۱۳۸۹ شهریور ۱۸, پنجشنبه

کسی نیست که شیوا را یاری کند.



امروز وظیفه همه ماست که به نجات جان یکی دیگر از فعالان حقوق بشر بشتابیم کسی که در طول حیاتش تنها جرمش دفاع از حقوق زندانیان سیاسی بوده و به جرم محاربه که حکم آن اعدام است محکوم شده است. اگر به نامه سرگشاده عبدالله مومنی به رهبر جمهوری اسلامی و محمد نوری زاد و دیگران نگاهی بیندازیم خواهیم فهمید که چگونه سربازان گمنام امام زمان اعترافات دروغینی را از پاک ترین و شریفترین فرزندان این مرز و بوم در زیر وحشیانه ترن و غیر انسانی ترین شکنجه های روحی و جسمی می گیرند ودر بیدادگاهای رژیم این اعترافات را تبدیل به حکم می کنند.

حمایت از شیوا نظر آهاری

امضا طومار و ارائه آن به سازمان های حقوق بشری زیر نظر سازمان ملل متحد. به وب سایتها و صفحه فیس بوک زیر رفته و طومار را امضا کنید.

کمپین ما همه یک شیوا هستیم.

http://chrr.biz/

FREE Siva Nazar ahari

http://www.facebook.com/ShivaNazarAhari?v=wall

خلاصه ای از فعالیتهای شیوا نظر آهاری

متولد سال 1363

فعال حقوق بشر ، عضو هیات موسس، دبیر سابق و سخن گوی فعلی کمیته گزارشگران حقوق بشر ، کمپین یک میلیون امضا و فعال دفاع از زندانیان سیاسی است. او همچنین فعال حقوق کودکان کار، عضو انجمن زنان تارا، روزنامه نگار و وبلاگ نویس و دانشجوی محروم از تحصیل (کارشناسی مهندسی عمران ) است.

در مرداد ماه ۱۳۸۳ شیوا نظرآهاری، دبیر وقت کمیته دانشجویی دفاع از زندانیان سیاسی بود که در تجمع کمیته مزبور در جریان تجمع خانواده‌های در مقابل سازمان ملل بازداشت شد.

بار دیگر وی در جریان تظاهرات و اعترضات مردمی به کودتای انتخاباتی در ساعت 1.30 دقیقه عصر یکشنبه 24 خرداد 1388 در محل کارش توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد. بعد از گذاشتن وثیقه ای سنگین 200 میلیون تومانی در تاریخ 21 مهر ماه از زندان آزادشد .

بازداشت این فعال حقوق بشر به اینجا به پایان نرسد و در حالی که در راه شرکت در مراسم تشیع آیت الله منتظری بود بار دیگر بازداشت و پرونده دیگری برای وی باز گشایی شد.

0 نظرات:

ارسال یک نظر