۱۳۸۹ آذر ۲۵, پنجشنبه

تفنگ هایشان دارد از شانه هایشان می افتد

گزارش امروز، عاشورا

امروز روز عاشورا بود ما هم به یاد پارسال رفتیم میدان انقلاب ، ساعت 11 میدان انقلاب تا پارک دانشجو مملو از ماموران گارد ویژه و نیروی انتظامی بود. لباس شخصی ها با موتور و پرچم مرتب خیابان انقلاب را بالا و پایین می کردند. و قدرت نمایی می کردند.
دسته های عزاداری در میدان امام حسین و خیابان های اطراف در حال حرکت بودند ولی ماموران اجازه حرکت به سمت انقلاب به آنها نمی دادند. هلیکوپتری مرتب بر روی میدان امام حسین در حال چرخیدن بود و مامورین اطلاعاتی مرتب در بین مردم در حال گشت زدن بودن با کمی توجه بخوبی می توانستی آنها را تشخیص دهید.

در سر هر چهارراه حداقل 10 تا 20 مامور گارد و نیروی انتظامی ایستاده بودند. در چهارراه ولی عصر من در حال عبور از کنار چند مامور گاردی بودم که با هم صحبت می کردند ، من به بهانه تاکسی گرفتن ایستادم ، یکی از آنها می گفت :از صبح ما را کاشتن بی خودی اینجا هر مناسبتی می شه ما را می کشن تو خیابان . خستگی از سر روی شان می ریخت. بعضی از آنها کنار خیابان خوابشان برده بودالان ساعت 2:30 دقیقه بعد ظهر است جو امنیتی سنگین تر شده این یک پیروزی است برای ما واقعا خسته شدن داره تفنگاشون از روی شونها شون می افته. باید منتظر یک فرصت مناسب بود و طومارشون در هم پیچید. شام غریبان یک فرصت دیگر است.

0 نظرات:

ارسال یک نظر