۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

هشدار به سبزها : حكومت بدنبال حذف فيزيكي رهبران جنبش سبز است

يارن سبز، بهوش و آگاه باشيد، حكومت بدنبال حذف فيزيكي رهبران جنبش سبز است. روزنامه جوان مرتبط به سپاه و ارگان هاي اطلاعاتي و امنيتي در شماره امروز خود دست به چاپ خبري جعلي زد و زمينه را براي حذف رهبران جنبش، درحال آماده كردن است.

روزنامه جوان با عنوان " تماس مسئول "سیا" در خاورمیانه با منافقین/ ترور یکی از سران فتنه در دستور کار منافقین " به چاپ رسانده و اينچنين نقشه پليد خود را طرح ريزي كرده است.


به نقل از روزنامه جوان به تاريخ 16 / 12 / 89 "مقام مسئول CIA در منطقه طی پیامی به گروهک تروریستی منافقین، از آنها ‌خواست تا 'ترور' موسوی، کروبی و یا خاتمی را در دستورکار خود قرار دهند.
به گزارش خبرنگار کلمه نیوز ، این مقام سازمان جاسوسی آمریکا با نام کد "ویلیام" طی این پیام با ابلاغ "سلام گرم" هیلاری کلینتون به گروه های معارض ایرانی، تاکید کرده است: در صورت ترور یکی از رهبران جنبش اعتراضی در ایران، مسئولیت آن به عهده نظام اسلامی افتاده و آتش اختلاف در بین مردم ایران شعله‌ورتر خواهد شد. وی همچنین با تاکید بر این موضوع که وزارت خارجه آمریکا یک صفحه ویژه تویتر به منظور ارتباط ایرانیان با کاخ سفید ایجاد کرده است خواستار فعال تر شدن ارتباط این افراد از طریق این صفحه شده است." [1]


اين درحاليست كه قبل از تظاهرات ضد حكومتي 25 بهمن همين روزنامه به نقل از منابع خود خبري را باعنوان " فوری/ورود تیم های ترور منافقین به تهران " به چاپ رساند؛ و عنوان كرد : یک منبع آگاه ضمن بیان مطلب فوق به خبر نگار ما گفت تیم های عملیاتی منافقین جهت اغتشاش در روز25بهمن و عملیات تروریستی وارد تهران شده اند .وی افزود:هم اکنون برخی از لیدرهای این تیم های عملیاتی در برخی خیابان های تهران مشاهده شده اند.

اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقبا ارسال می گردد.[2]


در جريان تظاهرات 25 بهمن شاهد شهادت دو تن از ياران سبز خود شهيد ژاله و مختاري بوديم. حكومت در آخرين روزهاي نكبت بار خود قرار دارد و به هر خس و خاشاكي براي غرق نشدن چنگ مي زند و از هر عملي براي خلاصي از اين بحران استفاده مي كند. اين هشداري جديست و نبايد تصور كرد چنين عمل ننگيني از جانب حكومت نا شدني است. ديديم حكومت سران جنبش را در جلوي چشم همگان حصر خانگي كرد و سپس آنها را ربود، عملي كه هيچ يك از سبزها تصور آن را نمي كرد.

پي نوشت :

1 . http://www.javanonline.ir/Nsite/FullStory/?Id=346776

2 . http://www.javannewspaper.com/Nsite/FullStory/?Id=342964

1 نظرات:

ناشناس گفت...

سلام داداش گلم
میشه یه لطف بزرگ در حق من بکنی یه دعوت نامه از بالاترین به من بدی
شدیدن نیاز دارم

navid_str@yahoo.com

ارسال یک نظر